Nr. 16. 38. årgang. Fredag 9/12 2016

På mandag er der fagdag på skolen og undervisningen er omlagt. Eleverne i 0.kl. – 2.kl. tager i Skive Badeland og spiser frokost i byen. Eleverne i 3.kl. skal lave engelske film m.m. Eleverne i 4.kl. skal have et lille førstehjælpskursus. Eleverne i 5./6. klasse skal arbejde med faglig læsning og mundtlig formidling af fagligt stof. De skal derfor huske deres computer, da det bliver dagens vigtigste arbejdsredskab - udover dem selv ;) Eleverne i 7.kl. skal arbejde med et miniprojekt og eleverne 8./9. skal arbejde med matematik og gennemgå en matematisk afgangsprøve.

Alle elever møder til kl. 08.00 og har fri kl. 13.00. Bussen til Hvalpsundfærgen kører kl. 13.10 og vestpå/Fur afgangen kl. 13.30

På tirsdag synges der julesange i Thise kirke kl. 17.00. Der sluttes af med Luciaoptog.

Samme dag er der forældresamtaler i 3.kl..

På onsdag er der forældresamtaler i 4.kl.

På torsdag er det sidste gang i minikonfirmandforløbet for 3.kl.

På fredag er der Lucia-optog på skolen.

Der er konstateret lus og børneorm blandt vores elever. Få set efter i weekenden om I har fået noget uønsket utøj med hjem.

Skolesport. Tirsdag skak for bh.kl. og 1.kl. 13.30 til 14.30.

På onsdag julehygger vi med julefrokost og julesange fra 14.00 til 15.30.

Giv venligst besked, senest mandag af hensyn til maden. Hører vi ikke fra jer, sender vi busbørnene af sted til almindelig tid.

Vi håber alle må deltage og vi vil sætter pris på, hvis børnene afhentes efter kl. 15.30.

Vi glæder og til en hyggelig eftermiddag sammen med alle fritterbørn.